Benvolguts i benvolgudes,
Com ja vam informar, unes setmanes abans de la celebració de les eleccions municipals vam demanar a totes les candidatures que s’han presentat als municipis de Sant Feliu de Guixols i Platja d’Aro quines mesures tenien previst aplicar per donar solucions als problemes del paratge que, des de l’associació, considerem més greus.
Ara estem a l’espera de la constitució definitiva dels equips de govern per tal de programar una reunió amb els alcaldes escollits. La finalitat de la reunió serà saber exactament quan i com es plantejaran les solucions a aquests problemes i també per exigir que temes com la neteja del paratge o la lluita contra el soroll excessiu que es pateix en algunes zones siguin prioritaris. Demanarem que s’apliquin mesures de forma immediata i que siguin efectives ja aquest estiu.
En aquest sentit, us agrairem que ens envieu els vostres comentaris i/o propostes per a tenir-les en compte a l’hora de suggerir l’agenda de la reunió.
El socialista Maurici Jiménez ha desbancat a l’històric alcalde de Castell-Platja d’Aro-S’Agaró Joan Giraut (JxCat), que portava gairebé tres dècades al capdavant del consistori i va ser el candidat més votat el passat 26 de maig, gràcies a un pacte amb ERC i Vall d’Aro en Comú (VAeC-*ECG).
El candidat de Tots per Sant Feliu, Carles Motas seguirà al càrrec durant quatre anys més, però també compartirà responsabilitats amb el Partit Socialista de Catalunya. Els tres regidors del PSC van firmar un acord de govern amb la formació de Motas pocs dies abans del ple d’investidura, revalidant una altra vegada el pacte de l’últim mandat.
Fonts: La Vanguardia, Rac1 i radio capital.cat